Flottarstatyn i Jokkmokk

De två senaste inläggen har varit lite negativa, men nu blir det positivare igen!

Min första egna cache är godkänd och publicerad!

Som jag nämnt är det en nano, och den hamnade cirka 200 meter från min arbetsplats så det är enkelt att t ex byta loggremsa eller helt enkelt kontrollera att den finns kvar.

Kul att ha fått insikt i den är delen av hobbyn – hur kommunikationen med reviewern fungerat till exempel – så jag vet hur det fungerar om/när det blir dags att gömma en mer avancerad cache. Fler kommer det säkert att bli, för finns det ett antal att hitta är ju chansen att ortsbor som blir nyfikna också blir bitna och eventuellt fastnar. Gör dom det gömmer de kanske egna cacher för mig att hitta! 😆

Nåväl, här är den: Flottarstatyn i Jokkmokk

Kommentera

