Andra gömman

Sådär ja, nu är jag stolt ägare av två stycken gömmor! Reviewern Makuta Icarax imponerade stort genom sin snabbhet. Det är ju så att när man skickar in en cache får man ett automatgenererat mail med information, och i det mailet står det bl a att nu under högsäsong får man räkna med att det tar upp till 7 dagar innan cachen börjar granskas, men att man arbetar så fort som möjligt – det är ju frivilliga som gör detta oavlönat så att det kan ta en vecka eller kanske t.o.m. två är ju inget att säga något om.

Men, den här gången tog det 12 minuter från det att jag skickade in min cache tills dess den var granskad och publicerad! Jag skrev rätt; inte 12 timmar eller dagar. Minuter! Att jag lärt mig lite av min första cache och därför svarade på en del frågor redan innan de ställdes hjälpte ju säkert till, men jag är grymt imponerad!

Så vad väntar du på? Gamla kyrkan i Jokkmokk väntar på dig!

Kommentera

